Engelliler için ayrılan park yerlerini işgal eden 39 sürücüye cezai işlem

ASAYİŞ

Engelliler için ayrılan park yerlerini işgal eden 39 sürücüye cezai işlem

Malatya il Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri, engelliler için ayrılan park yerlerini işgal eden 39 sürücüye cezai işlem uyguladı.

Malatya’da Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince hastane, alışveriş merkezleri, cadde ve sokaklar üzerinde bulunan engelli vatandaşların araçlarını park etmeleri için ayrılmış ve trafik levhaları ile belirtilmiş engelli park yerlerinin hak sahibi olmayan kişiler tarafından kullanılmasının giderilerek mağduriyetlerin önlenmesi amacıyla, denetimler yapıldı. Yapılan denetimlerde engelliler için ayrılan park yerlerini işgal eden 39 sürücüye cezai işlem uygulandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Uyuşturucu Operasyonunda 3 Bin 892 Hap Ele Geçirildi

Uyuşturucu Operasyonunda 3 Bin 892 Hap Ele Geçirildi

26-06-2026 - ASAYİŞ

Yalnız Yaşadığı Konteynerde Ölü Bulundu

Yalnız Yaşadığı Konteynerde Ölü Bulundu

24-06-2026 - ASAYİŞ