İlköğretim Haftası Çelenk Sunma Töreni Düzenlendi

GENEL

İlköğretim Haftası Çelenk Sunma Töreni Düzenlendi

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı İlköğretim Haftası etkinlikleri kapsamında Malatya’da çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.

Atatürk Anıtı önünde düzenlenen törende İl Milli Eğitim Müdürü Behçet Bakır, Milli Eğitim Müdürlüğü çelengini sundu. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.

Çelenk sunma törenine İl Milli Eğitim Müdür Yardımcıları, İlçe Milli Eğitim Müdürleri, şube müdürleri ve okul yöneticileri katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sami Er: “Adeta Yeni Bir Malatya Kurduk”

Sami Er: “Adeta Yeni Bir Malatya Kurduk”

23-06-2026 - GENEL

8 Bin 106 Konutun Teslim Takvimi Açıklandı

8 Bin 106 Konutun Teslim Takvimi Açıklandı

23-06-2026 - GENEL