Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile çarptı, aracını bırakıp kaçtı

ASAYİŞ

Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile çarptı, aracını bırakıp kaçtı

Malatya’da kırmızı ışıkta bekleyen bir otomobile çarpan sürücü aracını bırakarak kaçtı.
Kaza, 20.45 sıralarında Malatya- Ankara kara yolu Şehirler Arası Otobüs Terminali (MAŞTİ) mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre, kavşakta bekleyen K.B. idaresindeki 44 PH 086 otomobile sürücüsünün ismi henüz öğrenilemeyen 44 ABZ 985 plakalı araç çarptı. Kazada 2 kişi yaralanırken kazaya sebebiyet veren aracın sürücüsü aracını bölgede bırakarak kaçtı.
İhbar üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edilirken, yaralılar Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

Kazayla ilgili inceleme başlatan ekipler kaçan araç sürücünün yakalanması için de çalışma başlattı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Uyuşturucu Operasyonunda 3 Bin 892 Hap Ele Geçirildi

Uyuşturucu Operasyonunda 3 Bin 892 Hap Ele Geçirildi

26-06-2026 - ASAYİŞ

Yalnız Yaşadığı Konteynerde Ölü Bulundu

Yalnız Yaşadığı Konteynerde Ölü Bulundu

24-06-2026 - ASAYİŞ