Medya Malatya
HV
25 HAZİRAN Perşembe 05:11

Sıcak yaz günlerinde su tüketimine dikkat

GENEL
Sıcak yaz günlerinde su tüketimine dikkat

Mersin Şehir Hastanesi, sıcak yaz günlerinde vatandaşları su tüketimi konusunda uyardı.
Sağlıklı yaşam alışkanlıklarının teşvik edilmesi amacıyla Mersin Şehir Hastanesi Basın ve İletişim Birimi tarafından paylaşılan kamu spotunda, Vali Ali Hamza Pehlivan, İl Sağlık Müdürü Emrah Ceviz, Sağlık Hizmetleri Başkanı İbrahim Akça, Destek Hizmetleri Başkan Vekili Enver Çelik, Halk Sağlığı Başkanı İlhan Aydın ve Mersin Şehir Hastanesi Başhekimi Bahar Aydınlı, son günlerde artan sıcaklıklarla beraber günlük su tüketimi konusunda vatandaşları uyardı. Su tüketiminin önemine değinen yetkililer, "Güzel Mersin'imizin sıcak yaz günlerinde ben en az 2,5 litre su tüketiyorum. Ya siz ?" diyerek, vatandaşların sağlıklı bir yaşam için yeterli miktarda su içmesi gerektiğine vurgu yaptı.
Başhekim Aydınlı ise sıvı tüketiminin vücut fonksiyonları için hayati önem taşıdığını belirterek, sağlıklı bir yaşam için sıvı tüketimine dikkat edilmesi gerektiğini kaydetti.

AdminAdmin

YORUMLAR